دانلود طرح درس

دانلود انواع طرح درس

دانلود طرح درس

دانلود انواع طرح درس

دانلود انواع طرح درس

کلمات کلیدی

دانلودطرح درس

دانلود طرح درس پایه اول

طرح درس ریاضی پایه دوم ابتدایی حل مسئله

دانلود طرح درس ریاضی پایه دوم ابتدایی حل مسئله

طرح درس ریاضی پایه دوم ابتدایی جمع و تفریق

طرح درس حل مسئله ریاضی کلاس دوم

طرح درس ریاضی دوم ابتدایی حل مسئله

دانلود طرح درس ریاضی پایه دوم دبستان حل مسئله

دانلود طرح درس ریاضی دوم ابتدایی حل مسئله

طرح درس ریاضی پایه دوم دبستان جمع و تفریق

دانلودطرح درس دوم

دانلود طرح درس ریاضی دوم

دانلود طرح درس سوم در قالب ورد

برنامه سالانه تدبیر

درسی فایل

دانلود طرح درس حل مسئله ریاضی کلاس دوم ابتدایی

دانلود طرح درس ریاضی پایه دوم دبستان جمع و تفریق

طرح درس حل مسئله ریاضی پایه دوم

طرح درس حل مسئله ریاضی دوم

طرح درس ریاضی پایه دوم دبستان حل مسئله

طرح درس ریاضی دوم دبستان حل مسئله

دانلود طرح درس ریاضی دوم دبستان حل مسئله

دانلود طرح درس ریاضی دوم دبستان جمع و تفریق

دانلود طرح درس ریاضی پایه دوم ابتدایی

مهارت چابکی ابتدایی

نمونه طرح درس تربیت بدنی

طرح درس سالانه فارسی اول دبستان

طرح درس سالانه علوم اول دبستان

دانلود طرح درس سالانه قران اول دبستان

دانلود طرح درس سالانه ریاضی اول دبستان

  • ۰
  • ۰

دانلود طرح درس طرح درس ریاضی دوم- واحد طول

فرمت فایل ورد ( word) و قابل ویرایش

 تعداد صفحات 6

 قسمتی از فایل

کتاب : ریاضی           مقطع : ابتدایی           کلاس : دوم
عنوان :درک مفهوم واحد طول

روش تدریس : دست یابی به مفهوم   زمان تدریس : 5 2 دقیقه
تاریخ :              آموزشگاه :


هدفها :

هدف کلی :

آشنایی با واحد اندازه گیری طول
اهداف  جزئی :

1)    آشنایی با لزوم اندازه گیری ( دانش )

2)    آشنایی با محیط اطراف خود  ( شناخت)

3)    آموزش مهارت خط راست کشیدن ( مهارت )

4)    آموزش مهارت اندازه گیری ( مهارت )

5)    آموزش مها رت ساختن نوار مدرج ( کار با قیچی ، ومقوا )  ( مهارت )

6)    آشنایی با مفهوم سانتی متر ( دانش )

اهداف رفتاری :

1)    دانش آموز بتواند در کلاس درس ودر حضور معلم چند خط راست بکشد .

2)    دانش آموز بتواند در کلاس با یک نوار مدرج خود ساخته یک خط را اندازه بگیرد .

3)    دانش آموز بتواند با خط کش در حضور دیگران خط راستی را اندازه گیری  کند .

4)    دانش آموز بتواند برای حل مشگل   زهره  در داستان صفحه 6 8 راه کار ارائه دهد.

5)    دانش آموز بتواند اندازه های متفاوت یک خط راست با دو نوار مدرج متفاوت را مقایسه کند تا به

اهمیت یک نوار مدرج استاندارد پی ببرد

حیطه های گانیه :

اطلاعات کلامی :

دانش آموز واحد اندازه گیری طول را بگوید ، وسیله های اندازه گیری طول را نام ببرد و اندازه های یک

خط کش را بشمارد .

مهارت دریافت ذهنی :

علت دو عدد متفاوت برای یک خط که با دو نوار مدرج متفاوت اندازه گرفته شده است را بیابد .

راهبرد شناختی :


لزوم واحد استاندارد در ادازه گیری طول را کشف کند .

مهارت های بدنی حرکتی :

طول کلاس را با قدم ، طول آستین لباسش را با وجب اندازه بگیرد .

خط کش را به درستی دست بگیرد تا طول یک خط را اندازه بگیرد .

نگرش :

برای اندازه گیری طول اشیا ء اطراف ( میز ، کتاب ، مداد ، پایه های نیمکت و...... ) علاقمند باشد .

به کلاس درس و یادگیری درس و گوش دادن به داستان علاقمند باشد .

ابزار ووسایل :

لباسی بلند برای یکی از دانش آموزان ، متر ، خط کش ، نوار های مدرج متفاوت خود ساخته دانش آموزان ،

چند خط راست و شکسته در برگه های چاپ شده به سانتی متر ، قیچی ، مقوا های رنگی ؛ انواع متر و

خط کش ، عروسک  ،‌مداد  و مداد تراش

ورود به کلاس :   (  زمان 1 دقیقه )

نقل داستان صفحه 6 8 و 7 8 جهت ایجاد انگیزه .

جهت دانلود کلیک کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی